ایران دی

ایران دی

ایران دی

ایران دی

بازار گردی

بازارگردی وظیفه ای است که بازار یاب را وادار می سازد تا بیش از دیگران با تحولات و تغییرات بازارها آشنا گردد. این آگاهی از طریق حضور در صحنه رقابت و مبادله و مشاهده بازارها امکان پذیر است. شرکت کردن در نمایشگاهها، بازدید از بازار های گوناگون و بودن در محیط بازار، دید مدیران را بازتر می سازد. به عبارتی، مهمترین نقش بازار گردی تقویت و گاهی تغییر "دید" است.

خرید زیورآلات

قیمت عطر

چراغ قوه پلیس

آچار همه کاره

بازار سازی

بازارسازی یعنی نفوذ در بازار و معرفی و شناساندن سازمان و محصولات و خدمات ان با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی(محصول، قیمت، توزیع وترفیع فروش) . بازاریابان با بکارگیری درست واصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی در بازار برای خود به دست آورند و باسیاست ها و برنامه های مناسب سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.

لوازم جانبی موبایل

لوازم اتاق کودک

لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید پوشاک زنانه

بازاریابی

بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسبترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در ان جا به صورت مفید ترو موثرتر حضور یابدو پاسخگوی نیاز و خواسته مردم باشد. بازاریابی یعنی بخش بندی یا تقسیم بازارها و تعیین محصولات شرکت برای مناسب ترین بازارها.

قیمت لوازم خانگی

فروش لوازم خودرو

فروشگاه اینترنتی

لوازم جانبی کامپیوتر

بازار شناسی

"شناخت"لازمه ی هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی است. شناخت بازار تلاشی نظام مند است برای گردآوری، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه ی اجزای تشکیل دهنده ی نظام بازار و همه عواملی که بر نظام بازار تاثیر می گذارند.

دستبند پاور بالانس

اسپری تاخیری

خرید هدفون

خرید اینترنتی