ایران دی

ایران دی

ایران دی

ایران دی

مسیر پیشنهادی ایرانگردی

کشور پهناور ایران همیشه جز مسیر های اصلی جهانگردان بوده است از جمله آنها مارکوپولو که از شهر های ایران گذر کرده است. اما اگر شما عاشق ایرانگردی هستید و می خواهید در مسیر های مختلف کشور سفر کنید با ما همراه باشید.

نکته اول این است که در چه فصلی می خواهید سفر کنید. ما در این مطلب تلاش می کنیم در فصل پاییز سه مسیر فوق العاده را به شما آشنا کنیم.

محل شروع را ما تهران در نظر می گیریم بهترین مسیر حرکت به سمت جنوب حرکت می کنیم اگر اوایل آبان باشد. بریم به سمت کاشان حدود سه ساعت زمان لازم است و از شهر قم عبور خواهید کرد بهترین جا برای صبحانه خوردن در آفتاب توقف کنید بعد از آن به سمت کاشان بروید. در حین مسیر هم می توانید به صورت آنلاین در سایت رزرواسیون آریا هتل های کاشان را نگاه کنید و رزرو هتل انجام دهید. کاشن پر از خانه های قدیم که تبدیل به هتل و رستوران شده اند البته تمام جاذبه های هم در کنار هم هستند پس یک هتل در قسمت قدیمی شهر انتخاب کنید. که نیازی نباشه با ماشین جابجا شوید.

مسیر بعد از کاشان شهر اصفهان است دیگه نیازی به تعریف کردن نیست از این شهر تنها نکته این است که موقعی که به این شهر می روید آب در زاینده رود باشد. معمولا در آبانماه آب رودخانه جاری است و از این نظر مشکلی ندارید البته این ماه یک نکته بد هم دارد این است که در آبان اکثر توریست های خارجی به اصفهان سفر می کنند و رزرو هتل های اصفهان را با مشکل ایجاد می کند پس قبل از اینکه به در مسیر قرار بگیرید رزرو هتل را انجام دهید.

حالا که از این همه آثار تاریخی بازدید کردید حالا وقتش به سمت یک جای تفریحی بریم به سمت بندر عباس حرکت می کنیم مسیر طولانی است پس حتما شب قبل استراحت کنید بعد از رسیدن به بندر عباس یک شب در این شهر بمانید و هتل های بندر عباس هم قیمت های متنوع دارند بعد می توانید با کشتی به جزیره کیش بروید و هر نوع تفریحی که می خواهید انجام دهید.