ایران دی

ایران دی

ایران دی

ایران دی

کارهایی که قبل از مسافرت باید انجام داد؟


هر سفری که در پیش داشته باشید نیاز به برنامه ریزی دارد این برنامه ریزی برای سفر های داخلی و خارجی کمی متفاوت است.

ما در این مطلب تلاش می کنیم درباره کارهایی قبل از مسافرت انجام بدهیم در داخل ایران توضیح دهیم

اولین و مهمترین کار اینکه شهر خودتون برای مسافرت انتخاب کنید.  پیشنهاد های ما برای سفر سه شهر بندر عباس، کاشان، اصفهان است که می توانید هتل های بندر عباس، هتل های کاشان، هتل های اصفهان را در سایت رزرواسیون آریا انتخاب کنید.

اما بعد از مشخص کردن شهر و هتل باید شروع به برنامه ریزی کنید که چند روز اقامت در هتل خواهید داشت. به طور مثال حداقل سه شب اقامت در شهر اصفهان باید داشته باشید تا بتوانید بخشی از آثار تاریخی شهر اصفهان را دیدن کنید. بعد از این جاذبه هایی که قراره ببینید را انتخاب کنید این کار باعث می شود که وقتی زمانی کمی دارید آثاری که در کنار هم هستند را انتخاب کنید تا در زمان صرفه جویی کنید. بعد از آن وسیله ای که قرار است با آن سفر کنید را انتخاب کنید این سه شهری که ما گفیتیم هم به صورت هوایی زمینی و راه آهن می توانید سفر کنید. ما به این قیمت بنزین بهترین و امنتین وسیله برای سفر با قطار است که انواع قطار از قطار 5 ستاره فدک که با کیفیت ترین است تا قطار های اتوبوسی که می توانند شما را به شهر های موردنظرتان برسانند.

حالا که شهر هتل وسیله حمل و نقل انتخاب کردید حالا نوبت به این می رسد که وسایل شخصی خود را جمع آوری کنید. اول از همه مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه مخصوص برای زوج ها را بردارید در صورتی که شناسنامه همراه نداشته باشید نمی توانید در هتل پذیرش شوید و باید به اداره اماکن مراجعه کنید.بعد از مدارک شخصی دارو های که لازم دارید رو بردرید و این هارو در کنار مدارک شناسایی در یک کیف کوچک خود همراه داشته باشید چون وقتی ساک خودتان را تحویل دهید دیگر تا پایان پرواز به آن دسترسی ندارید.

بعد نوبت وسایل دیگر می رسد اگر یک هتل سه ستاره به بالا انتخاب کردید نیاز به شامپو صابون نخواهید داشت چون تمام این ها بعلاوه سشوار در هتل وجود دارد. لباس هارم با توجه به آب و هوای مقصد بردارید تا در آنجا اذیت نشوید به طور مثال شهر بندر عباس همیشه آب و هوای متعادل دارد و حتی اگر در زمستان به این شهر سفر کنید نیازی به لباس گرم خاصی ندارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.