ایران دی

ایران دی

ایران دی

ایران دی

راهنمای سفر به مشهد به همراه تور

مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران است و مرکز استان خراسان رضوی است. در قسمت شمال شرقی کشور واقع شده و نزدیک مرزهای ترکمنستان و افغانستان است. مشهد با 900 کیلومتر با تهران فاصله دارد که پایتخت ایران است. در گذشته یکی از واحه های اصلی در طول جاده ابریشم باستان و همچنین پایتخت ایران در دوره سلسله افشار بود. مشهد یکی از مشهورترین شهرهای ایران است که شاهد بیشترین دیدنی های مشهد تعداد گردشگر است. همه ساله تقریباً 345 هزار نفر از این شهر بازدید تور مشهد می کنند. این شهر بیشتر به عنوان یک شهر مذهبی شناخته می شود زیرا بسیاری از گردشگران برای بازدید از حرم مطهر امام رضا (ع) که مذهبی ترین جاذبه در کل ایران است ، دیدنی های مشهد می آیند. با این وجود بسیاری از جاذبه های گردشگری بسیار جالب دیگر در مشهد وجود تور مشهد دارد که ارزش بازدید از آنها را دارند.
اگر مایل به سفر به مشهد هستید ، راهنمای سفر مشهد می تواند در سفر بهتر به این شهر به شما کمک کند. در اینجا تمام آنچه شما باید در مورد مشهد بدانید وجود دارد.

جغرافیا و هوا
شهر مشهد در دره رودخانه کاشفرود دیدنی های مشهد در نزدیکی ترکمنستان ، بین دو رشته کوه بینالود و کوه های حصارمسجد واقع شده است. تور مشهد سیزده واحد کوچکتر اداری ، به استثنای بخش هایی از اطراف باخش و شهرستان ، شهر مشهد را تشکیل می دهند.
مشهد از دیدنی های مشهد مجاورت کوهستان بهره می برد و زمستان های سرد ، چشمه های دلپذیر ، تابستان های خفیف و تسمه های زیبا را تجربه می کند. این شهر در هر سال فقط 250 میلی متر بارندگی را مشاهده می کند که برخی از آنها به صورت برف است. مشهد همچنین دوره های مرطوب و خشک تر را تجربه می کند که دیدنی های مشهد بیشتر تور مشهد بارندگی سالانه بین ماه های دسامبر و اردیبهشت رخ می دهد. تابستان های مشهد به طور معمول گرم و خشک هستند ، در زمان های بالاتر از 35 درجه سانتیگراد (95 درجه فارنهایت) دیدنی های مشهد درجه حرارت بالایی دارند. زمستان از خنک تا سرما متفاوت است و تا حدودی تور مشهد مضر است و دمای آن در شب بسیار پایین است ، حتی در زیر انجماد.